Przed użyciem zapoznaj się z instrukcją dołączoną do opakowania.
Magnetoterapia
Wskazania:
Opóźnione zrastanie się kości
Staw rzekomy
Osteoporoza
Zwyrodnienie stawów
Reumatoidalne zapalenie stawów
Wrzody i zmiany troficzne kończyn dolnych
Bakteryjne zakażenia skóry i tkanek miękkich
Bliznowce
Stan po udarze mózgu
Migrena, naczynioruchowy ból głowy
Dysfunkcja nerwów czaszkowych i obwodowych
Stwardnienie rozsiane
Choroba zakaźna rogówki
Zniknięcie nerwu wzrokowego
Hipertensja
Choroba wieńcowa
Arytmia serca
Nadwrażliwe jelito grube
długotrwałe zapalenie trzustki
Przeciwwskazania:
Ciąża
Obecność nowotworów
Czynna gruźlica płuc
Cukrzyca młodzieńcza
Tyreotoksykoza
Krwawienie w przewodzie pokarmowym
Infekcje wirusowe, bakteryjne i grzybicze
Obecność implantów elektronicznych takich jak rozrusznik serca
Możliwe efekty uboczne:
Odczucia drętwienia lub mrowienia w częściach ciała, które zostały poddane terapii
Poczucie ciepła w obszarze terapii
Ogólne rozdrażnienie
Bezsenność
Problemy z koncentracją
Aparat Magnetronic MF-12
Funkcjonalność
2 zabiegi jednocześnie. W aparacie zastosowano innowacyjny system sterowania -każdy aplikator ma swój własny zegar zabiegowy i może być włączany niezależnie od drugiego. Umożliwia to wykonywanie 2 zabiegów magnetoterapii w różnym czasie –przy tych samych parametrach zabiegu.
Podłączenie na 2 aplikatory
Estetyka
Nowoczesne wzornictwo sterownika
Oryginalne wzornictwo aplikatorów
Całość tworzy niepowtarzalny zestaw
Możliwość dobrania kolorystyki według potrzeb (opcjonalnie)
Przyjazna obsługa
Gotowe programy zabiegowe dla typowych schorzeń
Programy własne – możliwość zapisywanie własnych programów zabiegowych przez terapeutę.
Indywidualna regulacja wszystkich parametrów zabiegowych.
Kolorowy, dużych rozmiarów (4,3”) ekran graficzny z panelem dotykowym.
Obsługa przyciskami oraz ekranem dotykowym.
Dodatkowe zalety
Szeroki zakres częstotliwości pracy pola magnetycznego– od 1 do 100Hz
Programy MX1 i MX2 –automatyczna zmiana modulacji
Automatyczne wykrywanie aplikatora - zastosowane kodowanie przewodu aplikatora umożliwia automatyczne wykrywanie rodzaju podłączonego aplikatora
Mały ciężar aparatu
Dane techniczne aparatu Magnetronic MF-12
Częstotliwość zmian pola magnetycznego
1 – 100 [Hz]
Zmiana indukcji pola magnetycznego
0 – 20 [mT]
Czas impuls / przerwa
0,5 – 8 [s]
Zasilanie
230V / 50Hz / 200W
Masa aparatu
4,7 kg
Rozmiar sterownika
142 x 283 x 335 [mm] [wysokość, szerokość, głębokość]
GWARANCJA 24 MIESIĄCE
Kształty zmian pola magnetycznego:
sinusoida, prostokąt, trójkąt – unipolarne i bipolarne
MX1 - kolejna zmiana kształtów, przy stałej częstotliwości
MX2 - kolejna zmiana kształtów, z jednoczesną zmianą częstotliwości
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.