Dzięki stetoskopom marki Riester usłyszysz więcej!
Wyraźna poprawa parametrów odsłuchowych to efekt intesywnych prac badawczych. Aktualne pomiary pokazują, że najnowsza generacja stetoskopów Riester ma unikalne właściwości akustyczne w porównaniu do wszystkich innych modeli,
szeroka gama modeli - od kardiologicznych po stetoskopy dla pielęgniarek,
wykonane w technologii CNC głowice stetoskopów wyposażone w specjalnie utwardzane membrany z płaskimi, miękkimi i ciepłymi pierścieniami pozwalającymi na idealne ułożenie głowicy na skórze pacjenta,
miękkie, wymienne oliwki zapewniają komfort i efektywne uszczelnienie,
komfortowa i giętka lira,
bezlateksowe,
wysokiej jakości dreny idealnie przenoszące dźwięk,
wszystkie stetoskopy firmy Riester sa dostarczane z częściami zamiennymi oraz instrukcją obsługi,
bezlateksowe,
na wszystkie stetoskopy udzielamy 24 mięsięcznej gwarancji,
zaprojektowane i wyprodukowane w Niemczech.
Głowice wykonane w technologii CNC
Miękkie, wymienne oliwki
Membrany o grubości 0,32 mm
Stetoskop Tristar
Wysokiej jakości stetoskop Tristar® z trzema dwustronnymi głowicami w różnych rozmiarach dla dorosłych, dzieci oraz niemowląt, które pozwalają na idealne osłuchiwanie wszystkich częstotliwości. Osiąga znakomite parametry akustyczne we wszystkich obszarach zastosowań.
Podwójne głowice stetoskopów duplex®, duplex® baby (dziecięcy) oraz duplex® neonatal (noworodkowy) wykonane są z aluminium z praktyczną szybkozłączką,
specjalne membrany, Ø 48 mm, 36 mm, 28 mm,
płaskie, miękkie i ciepłe pierścienie pozwalają na idealne ułożenie głowicy na skórze pacjenta,
lejki Ø 36 mm, 28 mm, 24 mm,
lira ze sprężyną umieszczoną na zewnątrz,
miękkie, wymienne oliwki, zapewniają komfort i efektywne uszczelnienie,
wzmocniony dren wykonany z PVC dodatkowo tłumi zakłócenia,
długość całkowita: 79 cm, 78.5 cm, 78 cm,
bezlateksowy,
Tristar® jest dostarczany dodatkowo z dwoma parami oliwek i zapasowymi membranami.
Trzy dwustronne głowice, wykonane z aluminium
Trzy membrany: Ø 48 mm, Ø 36 mm, Ø 28 mm
Analiza częstotliwości:
Dla głowicy duplex:
w zakresie 20 - 100 Hz max wynosi 3,6 dB przy 100 Hz,
w zakresie 100 - 1500 Hz max wynosi 21,7 dB przy 300 Hz,
Dla głowicy duplex baby:
w zakresie 20 - 100 Hz max wynosi 3,85 dB przy 100 Hz,
w zakresie 100 - 1500 Hz max wynosi 14,3 dB przy 300 Hz,
Dla głowicy duplex neonatal
w zakresie 20 - 100 Hz max wynosi 1,2 dB przy 55 Hz,
w zakresie 100 - 1500 Hz max wynosi 8,5 dB przy 300 Hz.
Diagramy przedstawiające właściwości akustyczne głowicy duplex
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.